13 Aralık 2012 Perşembe

Boya çalışması...

bu boya çalışmalarına bayıldım....














6 yorum:

  1. süper fikir daha da geliştirilebilir..çocuklar sürekli aynı şekilde boyama yapmaktan sıkılıyolar bir süre sonra..değişiklik yapmak lazım..

    YanıtlaSil
  2. Kağıt olarak havlu peçete kullanılması çok kullanışlı bir fikir. Ayrıca evi kirletmeden bahçede sere serpe yapılabilecek bir çalışma olmuş. Bu fikri aklımın bir köşesine yazdım. ;)

    YanıtlaSil

  3. Süpermiş :) Bende kazıdım bi köşeye , havalar ısınsın .. :)

    YanıtlaSil
  4. Selamlar bayıldım bloğunuza çok geliştirici bir blog. sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. esra berat, miniminiyiz, sclbkc,siyah kuğu hoşgeldiniz, güzel yorumlarınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Have you ever thought about including a little bit more than just your articles?

    I mean, what you say is fundamental and everything. Nevertheless
    just imagine if you added some great pictures or videos to give your posts more,
    "pop"! Your content is excellent but with pics and clips, this blog could certainly be one of the
    very best in its field. Wonderful blog!

    Feel free to surf to my webpage openbox s9 hd dvb-s2

    YanıtlaSil

lütfen fikrinizi belirtin:) fikriniz benim için önemli...